pani_zamiec.serwis

Temat: Katalogi części ciagniki, kombajny
j@nek pisze:


Katalogi części zamiennych ciągników i maszyn rolniczych. Teraz sam
możesz naprawić:

Ciagnik Ursus 902, 904, 1002, 1004, 1212, 1214, 1604
Ciągnik Ursus C-330
Ciągnik Ursus C-385
Ciagnik Ursus  1201
Ciągnik gąsienicowy DT 75
Ciagnik Białoruś MTZ 80.1; 82.1; 82 P (częściowo w jęz. rosyjskim)
Kombajn zbożowy BIZON SUPER  Z 056
więcej na stronie: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=348199460


To jakiś żart czy poważna oferta?
U mnie w garażu stoją dwa Ursusy C-330 i jak znalazł takie pozycje
"Naprawa Ursusa dla opornych" ;P


Źródło: topranking.pl/1135/76,katalogi,czesci,ciagniki,kombajny.php


Temat: Pomoc

Witam ! mam katalogi i instrukcje obsługi oraz INSTRUKCJE NAPRAW w języku polskim do URSUS-ów:
C-330,C-330M ,C-355,C-360, katalog do C-385
912,914,1012,1014,1222,1224,1614
902,904,1002,1004,1212,1214 i 1604
932,934,1032,1034,1132,1134,1232,1234,1434,1634
3512,3514,
4512,4514, 5312,5314
5712,5714,
Katalogi części do:
-większości modeli ciągników Massey Ferguson (np. całej serii 30 __ ,np. 3060,3080 itd.)- jak potrzebujesz-zapytaj a ja zobacze czy mam. (Są niestety po angielsku)]
-instrukcja obslugi ciagnikow MF seria 30xx (niestety po francusku)

-instrukcja obsługi do ciagnika Ursus MF255 (po polsku)

-Przepisy obsługi do Zetorów : 5211,5245,6211,6245,7211,7245

-Instrukcja obsługi i katalog części do ciągników John Deere : 6520 i 6620 SE (instrukcja do tych modeli), a katalog zawiera modele 6320,6420,6520,6620

-Instrukcja obsługi do MTZ-80,82,82H,82P ,Belarus-550E, 552E, 570,572, 510E,512E,520,522
-Katalog MTZ-80,82

-katalog cześci ciągnika T25A1 (1978r)
-Ciagnik DT-75M- obsługa techniczna (1977)
-instrukcja dla kierowcy ciagników Ursus 45 i Lanz –Bulldog


Jestem w posiadaniu również : (tu już wszystko po polsku)
-instrukcji obsługi i katalogu części do Kombajnu zbożowego Bizon Super ZO56
-instrukcja montarzu, obsługi i katalog części rozdrabaniacza słomy zmodernizowanego do kombajnu zbożowego Bizon Super Z056
- katalog czesci silnika wysokopreznego SW 400 /K1,SW 400/K1/1
- instrukcja obsługi silnika wysokopreznego SW 400
- katalog czesci silnika wysokopreznego SW 400 /R3/4, SW 400/R3/5

-instrukcji obsługi i katalogu częsci do pługów zawieszanych : UO 21 1 PzM 230 – „Orzeł” ,
UO 22 1 PzM 230p – „Dzięcioł” , UO 23 1 PzM 330 – „Sęp”, UO 24 1 PzM 335 – „Sokół”

Instrukcje obsługi i katalogi części do :
-pługów zawieszanych(obracanych) Kverneland EM/LM :EM-100/3, EM-85/3, EM-100/4, EM-85/4, EM-100/5, EM-85/5, LM-100/3,LM-85/3, LM-100/4LM-85/4, LM-100/5, LM85/5
-Wału doprawiającego Kverneland (Packomat C 1,5m/2,0m/2,5m, Packomat S 1,5m/2,0m/2,5m)
-prasy zbierającej wysokiego stopnia zgniotu Sipma Z-224/1, Z-225
-prasy zbierającej wysokiego stopnia zgniotu Z-224
-prasy rolującej Fortschritt K442/1
-sadzarki do ziemniaków 2rzędowa S-206, S 211 i S211/1
-siewnika zbożowego "Poznaniak" zawieszany S043/2 oraz 043/3 (67stron)
-rozrzutnika obornika jednoosiowego 3,5t z adapterem poziomym 1 bębnowymA1H N-219/5 i z adapterem poziomym N-219/6
-roztrząsacza obornika RT-21h
-rozrzutnika obornika dwuosiowego 4t z adepterem poziomym jednobębnowym A1H N-235 oraz z adapterem poziomym dwubębnowym A2H N-235/1
-przetrząsaczo-zgrabiarki pasowo-palcowej Z239 i Z-239/1
-przetrząsaczo-zgrabiarki Z 211/2
-TUR1 i TUR 2
-rozsiewacza nawozów ("lejek") zawieszany RNZ (NO12)
-rozsiewacza nawozów zawieszanego dwutarczowego MS400, MS500, MX850 m premium, MX850 h premium , MX1200 h premium, MX1600 h premium
-brony talerzowej Unii Grudziądz CUT
-kosiarki rotacyjnej Z-178
-kosiarki rotacyjnej ZTR-165
-instrukcji obsługi kosiarki uniwersalnej Z034 „Osa2”
-kombajnu do ziemniaków jednorzędowego Anna Z644
-kopaczki półzawieszanej przenośnikowej do ziemniaków Z 609/2
-jednorzędowego kombajnu do zbioru buraków cukrowych Z413”Neptun”
-rozdrabniacza słomy R935/3 do Fortschmitt’a E514
-katalog czesci do Fortschmitt’a E514
-obsypnika ciągnikowego zawieszanego P-431/0
-instrukcji obsługi do przenośnika pneumatycznego do ziarna typ: T-209
-instrukcji obsługi do silosa zbożowego z aktywną wentylacją BIN 20/W
-urządzenia do zaprawiania nasion siewnika zbożowego zawieszanego „Poznaniak6”S043/3
-rozdrabniacza bijakowego H119 KTM 0826-126-811-900 oraz H119/2 KTM 0826-126-811-925
-mieszalnika pasz sypkich :
H033 KTM 0826-122-803-307
H033/1 KTM 0826-122-803-310
H033/2 KTM 0826-122-803-322
H033/3 KTM 0826-122-803-335
H033/4 KTM 0826-122-803-348

-uniwersalnej ładowarki hydraulicznej UNHZ – 500 (katalog- 138stron, instrukcja 20 stron)
-opryskiwacza ciągnikowego zawieszanego polowego Termit 400,403,301,303
- Instrukcja obsługi Glebogryzakra zawieszana U500 /1-1,6 (GGz1,6)”Solger” U500/3(GGz 1,Cool”Solger A”
-Instrukcje obsługi do rozrzutnika ciagnikowego wapna N009/0-2 Piast

-Instrukcje obsługi do siewnika nawozowego zawieszanego N004/0-26 Gustlik

-instrukcja obslugi i katalog czesci Zestawu Zbierajacego Wieloczynnościowego

Jeśli ktoś chce , mój mail : Comp4ct@wp.pl

Źródło: topranking.pl/930/81,pomoc.php


Temat: 100 KM z Poldka GLI

Grzegorz Piekarski napisał(a) w wiadomości: <3507178D.6@ii.pw.edu.pl...


Kirjentaaja wrote:
| Akurat mieszkam niedaleko i widzialem to cacko. Jag mial wgnieciony tylny
| (chyba prawy) blotnik. Maluch cala maske. Uderzenie nie bylo centralne,

Ja to widzialem na zdjeciu w "Motorze" - zdaje sie ze pisali, ze
straty w Jaguarze byly wieksze niz wgiety blotnik, cos tam sie w nim
przelamalo. Naprawa byla oczywiscie mozliwa, ale za potworne pieniadze.
A maluch... to ma te strefy zgniotu czy nie? Pijany nie pijany, nog
nie stracil...


Blotnik. Zreszta bylo widac w telewizji.


| tylko lakieru w maluchu Slawka dali te 20 cm za duzo...Jaguarem kierowala
| babka i rzeczywiscie byla w szoku - nic dziwnego, taki wozik (maz mnie

Taaa... pisalo, ze wiozla bielizne z pralni... Jaguarem :-)
(serio)


Chyba nawet wiem z ktorej pralni...Tej kolo stacji obslugi
charakterystycznej marki...Ale nie robie darmowej reklamy


| zabije!!!), ale jak dowiedziala sie ze to S.W, to dopiero miala powod do
| zadowolenia
| A ciotka ktora jest pielegniarka widziala lepsze numery z pijanymi -
jezeli
| chcesz lekko przezyc wypadek, koniecznie musisz byc pijany, inaczej
| instynktowne napinanie miesni dziala przeciw Tobie...

Ktos mi mowil ze 80% wypadkow powoduja kierowcy trzezwi...
Czy wynika z tego ze kierowca trzezwy stanowi wieksze zagrozenie od
pijanego ? :-) Poza tym, jak widac, te 2 promile we krwi lepiej
pomagaja przezyc wypadek niz poduszki powietrzne, strefy zgniotu
i wzmocnienia boczne...


A mniejsza smiertelnosc wsrod pijanych uczestnikow wypadkow jest medycznym
faktem


Po maluchu (nomen omen...) - i w droge!


To samo, gdy lecisz Aeroflotem


| No ale "127" robili w Polsce i nie byl w cenie "125"...

Tak jak teraz "robia" Lanosy (no, moze nie dokladnie tak)
A co do cen - zdaje sie ze jak 126 kosztowal 69tys., to
125 chyba 132tys.


W ktorym roku? w 1975 kosztowal 180 tys, w 1981 - 280 tys.


127 na pewno dobrze ponad 100.
Duzy tzw. "wklad dewizowy" - przeguby od Syreny
chyba nie byly polecane przez producenta...
Silnik z Wloch (vide CC900-zreszta to ten sam silnik :-)


A mowia ze CC to najnowoczesniejszy samochod w klasie... (dilerzy Fiata, of
course, powolujac sie na...malucha)


| A Fergussony (zmodernizowane) to dzis jedyna marka z Ursusa, rdzennie
| polskie nie
| maja wziecia.

To nie jest dokladnie tak...
Fergussony sa po prostu najmniejsze i sila rzeczy najtansze
a i tak malo ktorego rolnika na nie stac. Poza tym znacznie
bardziej ekonomiczne.


No i byly te 20 lat do przodu w porownaniu do C-328/330


A moj stryjo rolnik mowil, ze u niego na wsi kiedys ktos
kupil Fergussona i bardzo narzekal. Slaby, delikatny...


Moj wujo tez nie schodzi ponizej C-385, bo w mniejszych sprzegla rypaly sie
rowno.


| Jakby wszyscy kupowali uzywane to bylyby niewiele tansze od nowych.

| Niedlugo trzeba sie bedzie z gebrauchtwagen przeprosic. Ale - znow - nie
| obejdzie sie bez poprawy w komisach.

Ja jednak swoje - jak bym mial do wyboru Punto 55 3-letnie za 25tys.
albo nowe za 30, to jednak wzialbym nowe - to za mala roznica w cenie,
a po 3 latach to juz moze byc roznie...
(tak naprawde to to cudo jest chyba jednak ciut za drogie?)
No, jak ktos kupuje np. 3-letnie XM to juz jest pol ceny...


No tak, naczytales sie postu od kogos, kto chce za Punto 55'95 25tys. Nie
wiem czy w tej cenie poszedlby Polo 1.3'95..


| Ceny uzywanych na Zachodzie wzrosly po pielgrzymkach naszych rodakow
| wzajemnie sie przelicytowujacych w Holandii czy Belgii...
| I tak jest lekkie przegiecie; Punto po trzech latach traci w Polsce
| jakies 25%, Ford w Hameryce 75%... (mniej wiecej).

| Do Hameryki Polacy po samochody gremialnie jeszcze nie dotarli...

Czy uwazasz ze jest to jedyny powod niskich cen uzywanych w USA? ;-)


Z twojej wypowiedzi wynika, ze tak ;-)


Źródło: topranking.pl/1611/100,km,z,poldka,gli.php


Temat: 100 KM z Poldka GLI


Kirjentaaja wrote:

Grzegorz Piekarski napisał(a) w wiadomości: <35043B6C.1@ii.pw.edu.pl...

| Jak syn b. prezydenta narabany w 3 d... walnal 70km/h bez hamowania
| maluchem w tyl stojacego Jaguara na Belwederskiej to ten ostatni nie
| bardzo nadawal sie do naprawy. Kierowca Jaguara w szoku a temu nic...

Akurat mieszkam niedaleko i widzialem to cacko. Jag mial wgnieciony tylny
(chyba prawy) blotnik. Maluch cala maske. Uderzenie nie bylo centralne,


Ja to widzialem na zdjeciu w "Motorze" - zdaje sie ze pisali, ze
straty w Jaguarze byly wieksze niz wgiety blotnik, cos tam sie w nim
przelamalo. Naprawa byla oczywiscie mozliwa, ale za potworne pieniadze.
A maluch... to ma te strefy zgniotu czy nie? Pijany nie pijany, nog
nie stracil...


tylko lakieru w maluchu Slawka dali te 20 cm za duzo...Jaguarem kierowala
babka i rzeczywiscie byla w szoku - nic dziwnego, taki wozik (maz mnie


Taaa... pisalo, ze wiozla bielizne z pralni... Jaguarem :-)
(serio)


zabije!!!), ale jak dowiedziala sie ze to S.W, to dopiero miala powod do
zadowolenia
A ciotka ktora jest pielegniarka widziala lepsze numery z pijanymi - jezeli
chcesz lekko przezyc wypadek, koniecznie musisz byc pijany, inaczej
instynktowne napinanie miesni dziala przeciw Tobie...


Ktos mi mowil ze 80% wypadkow powoduja kierowcy trzezwi...
Czy wynika z tego ze kierowca trzezwy stanowi wieksze zagrozenie od
pijanego ? :-) Poza tym, jak widac, te 2 promile we krwi lepiej
pomagaja przezyc wypadek niz poduszki powietrzne, strefy zgniotu
i wzmocnienia boczne...
Po maluchu (nomen omen...) - i w droge!


| | "Nadzieja matka glupich wynalazkow" ;-)

| Mowisz o "126"??? Rzeczywiscie, nienajlepszy pomysl tow. Edwarda...
| Lepszy niz Fergusson i inne... Pamietaj, ze ten samochod zmotoryzowal
| Polske. Mogli kupic licencje "127" ale bylby ponad 2x drozszy.

No ale "127" robili w Polsce i nie byl w cenie "125"...


Tak jak teraz "robia" Lanosy (no, moze nie dokladnie tak)
A co do cen - zdaje sie ze jak 126 kosztowal 69tys., to
125 chyba 132tys. 127 na pewno dobrze ponad 100.
Duzy tzw. "wklad dewizowy" - przeguby od Syreny
chyba nie byly polecane przez producenta...
Silnik z Wloch (vide CC900-zreszta to ten sam silnik :-)
Zreszta, ceny te byly, jak wiadomo, dosyc teoretyczne.
Sredni zarobek w 1975 - ok. 2500...


A Fergussony (zmodernizowane) to dzis jedyna marka z Ursusa, rdzennie
polskie nie
maja wziecia.


To nie jest dokladnie tak...
Fergussony sa po prostu najmniejsze i sila rzeczy najtansze
a i tak malo ktorego rolnika na nie stac. Poza tym znacznie
bardziej ekonomiczne.
Polskie konstrukcje, z wylaczeniem "C-330" sa znacznie wieksze
i oczywiscie drozsze - powyzej 100000PLN!!!
A moj stryjo rolnik mowil, ze u niego na wsi kiedys ktos
kupil Fergussona i bardzo narzekal. Slaby, delikatny...
W latach 1980-81 w "Przegladzie technicznym" byl cykl
artykulow krytycznie podsumowujacych miniona dekade.
Fergusson byl wtedy okreslany jako "bubel nr 1". Licencja
kosztowala (wtedy!) ponad 10^9 (miliard!)$ i wlasciwie
nic nie dala. Nasze konstrukcje nie byly takie zle
(moze poza ekonomika), a co by moglo byc po zainwestowaniu
w nie powiedzmy 1/10 tej sumy...


| Chyba w cenie "125"...
| Maluch w 1973 to jednak nie to samo co w 1998... Wtedy byl jeden
| samochod (najczesciej recznie klepany) na 60 ludzi...
| Teraz w stolycy jeden zlom przypada na ok. 2...

Szczegolnie u mnie na osiedlu, gdzie te palanty pokupowaly sobie takie
trupki i na razie boja sie wyjezdzac na ulice.


U mnie przez pol roku nie ruszany stal Mesio chyba 20 letni... Na szczescie
odjechal - zajmowal miejsca tyle co 2 inne...


| | A powaznie to ocenmy mozliwosc wzrostu PKB w najblizszych latach...
| | No chyba ze wzrosnie udzial dochodow ludnosci przeznaczanych na zakup
| | nowych samochodow, ale on juz teraz jest absurdalny...

| Ja tez tak sadze, tylko sa jeszcze samochody uzywane...

| Jakby wszyscy kupowali uzywane to bylyby niewiele tansze od nowych.

Niedlugo trzeba sie bedzie z gebrauchtwagen przeprosic. Ale - znow - nie
obejdzie sie bez poprawy w komisach.


Ja jednak swoje - jak bym mial do wyboru Punto 55 3-letnie za 25tys.
albo nowe za 30, to jednak wzialbym nowe - to za mala roznica w cenie,
a po 3 latach to juz moze byc roznie...
(tak naprawde to to cudo jest chyba jednak ciut za drogie?)
No, jak ktos kupuje np. 3-letnie XM to juz jest pol ceny...


| Ceny uzywanych na Zachodzie wzrosly po pielgrzymkach naszych rodakow
| wzajemnie sie przelicytowujacych w Holandii czy Belgii...
| I tak jest lekkie przegiecie; Punto po trzech latach traci w Polsce
| jakies 25%, Ford w Hameryce 75%... (mniej wiecej).

Do Hameryki Polacy po samochody gremialnie jeszcze nie dotarli...


Czy uwazasz ze jest to jedyny powod niskich cen uzywanych w USA? ;-)


| Albo ma sie kase na wypoczynek, albo trzeba harowac, taki wredny juz ten
| kapitalizm jest...

| Ale nie mozna przeginac... w zadna strone

Czyli zamiast samochodu kupowac malucha


A ja znam goscia co kupil na raty nowego malucha
i sie bardzo cieszyl... Jezdzi (duzo) bez zadnych
problemow drugi rok...

Zabronisz mu?

Maluch i to jeszcze NOWY - ZGROZA!!!!!

Pozdrowienia

G.


Źródło: topranking.pl/1611/100,km,z,poldka,gli.php